رفتن به محتوای اصلی
۴ مرداد, ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۲

آماده باش ناوگان اتوبوسرانی در شب و روز تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)

مطلب بدون عنوان 1777
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از آماده باش ناوگان اتوبوسرانی در شب و روز تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) خبر داد.

علی نیک در گفت و گو با خبرنگار شهرنیوز، از آماده باش ناوگان اتوبوسرانی در شب و روز تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در تمام خطوط خبر داد و اظهار داشت: ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم آماده خدمت به مردم است.
وی افزود: تمام اتوبوس‌های سازمان در خطوط فعال بوده و در خطوط منتهی به حرم مطهر و جمکران به صورت ویژه و با تعداد بیشتری دستگاه اتوبوس خدمت ارائه می‌شود.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم تاخیر در سرفاصله اتوبوس‌ها را مطرح کرد و گفت: با توجه به حجم ترافیک در این دو روز در قم و حرکت دستجات عزاداری تاخیر در حرکت اتوبوس‌ها را خواهیم داشت.
وی از شهروندان درخواست کرد نسبت به تاخیر حرکت اتوبوس‌ها صبور باشند و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از علل تاخیر اتوبوس‌ها محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم مطهر است که تلاش کرده‌ایم با همکاری پلیس راهور ترافیک مسیرها مدیریت شود.
نیک یادآور شد: خطوط مسیر شهرک پردیسان نیز تا پاسی از شب فعال بوده تا شهروندان بتوانند در مراسم عزاداری حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران شرکت کنند.
وی در پایان یادآور شد: ناظران خطوط نیز تا پایان روز عاشورا در مسیرها حضور داشته و نسبت به حرکت منظم اتوبوس‌ها و مدیریت مسیرهای پرترافیک نظارت دارند.
انتهای پیام/
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/lWNo